Darshan Logo head7

Jóga Nidra

"Még a pihenéshez is fáradtnak érzem magam!" " Fáradt vagyok,mégsem tudok elaludni..."
Ismerősen csengenek ez a mondatok? Tapasztaltál már Te is hasonlót?

Ha igen, a jó hír az, hogy viszonylag hamar segíthetsz magadon, a jógik által már évezredek óta használt módszerrel a Jóga nidrával, azaz a tudatos és mély lazítás tudományával. Hétköznapi életünk során természetes,hogy érzelmi-mentális és izomfeszültségek halmozunk fel. Azonban az már korántsem az, hogy nem biztosítjuk magunknak időt a felgyülemlett feszültségek és a információk feldolgozásához. A jóga nidra, azaz a jógikus alvás  rendszeres gyakorlásával hamar megtapasztalhatók  a mély és tudatos lazítás jótékony hatásai. A technika segítségével csökkenthetők a belső feszültségek és elérhető a teljes fizikai, mentális és érzelmi relaxáció állapota. Hatására csökkenek az izomfeszültségek, így az idegrendszer megpihen, oldódnak az érzelmi feszültségek, megnyugszik az elme, létrehozva bennünk a harmónia a nyugalom és kipihentség állapotát.

1 óra jóga nidra átlag 4 óra normál alvással egyenértékű!
          Pozitív hatásai:
  • energia többletet ad
  • növeli a munkabíró képességet
  • lehetőség van az elme programozására
  • segítségével megtapasztalhatók magasabb tudatszintek
  • javítja az emberi kapcsolatokat azáltal, hogy fejleszti a bizalomra és az elégedettségre való képességet
  • fiatalít
  • szépít
Az órák felépítése
Az órák 60 perces és két egymást ismétlő blokkból épülnek fel
1. blokk
    rövid bemelegítés, ( egyszerűbb nyújtások, ászanák)
    vezetett relaxáció
2. blokk
    rövid és könnyű átmozgatás
    vezetett relaxáció