Hatha jóga hangtálas relaxációval

Miért jó reggel Jógázni?

Reggel a testünk még őrzi a harmóniát, éjszakai pihenésünk jótékony hatásait. A reggeli jóga
gyakorlással ez a harmónia kinyújtható. Testünk öngyógyító folyamatait aktíváljuk, ami így egész
napunk menetére hatással lesz. Elménk ekkor még friss, nyugodt, mely előnyös a Jóga gyakorlásához,
a gyakorlatok mélyebb átéléséhez segít hozzá. A picivel korábbi felkelés igy a nap folyamán
meghálálja magát.

A reggeli jóga óra felépítése
1. Bemelegítő, átmozgató gyakorlatok – Testünket finoman ébresztgetjük, miközben jótékony hatással vagyunk izmainkra, ízületeinkre, belső szerveinkre.
2. Hatha és Légző gyakorlatok – A Légzésünk minősége egyenesen arányos egészségi állapotunkkal. Hatha gyakorlatok által átszellőztetjük légző rendszerünket ezzel segítve tüdőnk működését, keringését. Az ezt követő légzőgyakorlatok friss energiával töltik fel testünket.
3. Ülő ászanák – energetizáló hatás
4. Álló ászanák – élénkítő hatás
5. Fekvő ászanák és fordított testhelyzetű ászanák – Regenerálás
6. Relaxáció hangtálakkal – A Relaxáció során lényünk mélyebb rétegeihez kapcsolódhatunk. Ebben segítenek a hangtálak is, melyek közben harmonikus rezgéseikkel regenerálják sejtjeink működését.

Az Jógaóra után Életerővel feltöltődve, kiegyensúlyozottan nézetünk szembe az előttünk álló napnak 🙂 !

Share This